Intrebari frecvente
Cat de des trebuie sa imi schimb cauciucurile intre ele?
- Cauciucurile trebuie schimbate intre punti la fiecare schimb de ulei, sau in medie la 10.000 km pentru autoturismele cu tractiune fata si 5.000 km pentru autoturismele cu tractiune integrala permanenta sau semi-permanenta. Neglijand schimbarea cauciucurilor intre ele apare o uzura prematura a acestora, fiind necesara inlocuirea acestora la un rulaj mai mic decat cel uzual.
Ce inseamna daca se aprinde martorul "check engine" sau "service in ... km"?
- Sunt foarte multi senzori si calculatoare care mentin performanta motorului si calculeaza noxele. Unul din senzori sau un calculator inseamna ca s-a defectat cand apare un astfel de martor de bord. Chiar daca masina pare sa functioneze si sa para in regula , este foarte important sa vizitati un service pentru a preveni daunele provocate pe un termen mai indelungat.
Ce se intampla cand masina se supraincalzeste?
- Aceasta este o problemă foarte gravă - în cazul în care mașina se supraîncălzește pentru prea mult timp, vă poate deteriora motorul . Este indicat ca in cel mai scurt timp posibil sa găsiti un loc sigur pentru a ieși în afara carosabilului si sa opriti motorul. Nu incercati sa verificati nivelul lichidului de racire deschizand capacul vasului de expansiune, aceasta actiune poate cauza arsuri grave. Cel mai indicat lucru este sa tractati masina la cel mai apropiat service.
Este bine sa pun ulei sintetic in motor?
- Uleiul sintetic este o buna alegere in cazul autoturismelor cu turbo, a motoarelor supraalimentate sau a autovehiculelor folosite pentru tractare (in special atunci cand sunt anotimpuri calduroase). Cu toate ca este mai scump decat uleiul mineral, uleiul sintetic poate imbunatati consumul si are o durata de viata mai indelungata.
Cum verific daca bateria mea are o conexiune buna?
- Cablurile de la baterie trebuie curatate periodic si asigurativa ca sunt stranse bine bornele.
Cand ar trebui sa schimb filtrul de combustibil?
- Pentru a te bucura de performantele autoturismului fara probleme, filtrul de combustibil trebuie schimbat conform manualului producatorului sau la fiecare revizie atunci cand calitatea combustibilului este indoielnica.
Cand trebuie schimbate bujiile?
- Pentru a mentine un consum bun si o performanta foarte buna, bujiile trebuie schimbate conform manualului de utilizare al producatorului.
Trebuie sa schimb o siguranta arsa, ce sa fac?
- Sigurantele arse se schimba numai cu unele de acelasi amperaj (marcat pe siguranta), dar in cazul in care siguranta se arde din nou, trebuie sa va deplasati cu masina intr-un service pentru verificarea circuitului electric in cauza.
Martori din bord - Semnificatia lor
1. proiectoare de ceata fata pornite | 2. probleme la sistemul de servodirectie | 3. stopurile de ceata spate pornite | 4. lichidul de parbriz are nivel scazut |
5. placute de frana uzate | 6. pilotul automat e activat | 7. directia semnalizarii | 8. probleme la senzorul de lumina sau ploaie |
9. modul de iarna | 10. indicatorul de Info | 11. sistem auxiliar de incalzire la diesel | 12. avertizare de polei si gheata |
13. probleme la sistemul de pornire | 14. cheia nu este in masina | 15. baterie slaba la cheie | 16. avertizare de distanta fata de alta masina |
17. indicator de apasare a ambreiajului | 18. indicator de apasare a pedalei de frana | 19. volan blocat | 20. faza lunga pornita |
21. presiune scazuta in anvelope | 22. faza scurta sau pozitii pornite | 23. probleme la becurile farurilor / stopurilor / semnalelor | 24. probleme la stopurile de frana |
25. probleme la filtrul de particule in cazul masinilor diesel | 26. eroare / decuplare a mufei de la remorca | 27. probleme la suspensia pneumatica | 28. avertizare de intrare pe banda cealalta fara semnalizare (sistem anti somn) |
29. probleme la catalizator | 30. martorul de centura de siguranta - centura nu este montata | 31. martor pentru lumina parcarii la masinile automate | 32. probleme la incarcare, alternator, baterie |
33. senzori de parcare porniti | 34. martor care anunta ca este necesara o vizita la service | 35. faruri adaptive pornite | 36. inclinatia farurilor |
37. probleme cu eleronul spate variabil | 38. probleme / declansarea acoperisului electric | 39. martor de airbag | 40. frana de mana este trasa |
41. apa in filtrul de combustibil | 42. airbagul dezactivat | 43. problema mecanica sau eroare electrica | 44. faza scurta pornita |
45. filtru de aer murdar, necesita inlocuire | 46. modul ECO pornit | 47. sistemul de asistenta la coborarea in panta pornit | 48. probleme la sistemul de racire |
49. probleme cu ABS-ul | 50. probleme cu filtrul de carburant | 51. portiera deschisa | 52. capota deschisa |
53. ai intrat pe rezerva de carburant, trebuie sa alimentezi | 54. probleme la cutia de viteze automata | 55. limitatorul de viteza este pornit | 56. probleme cu suspensii |
57. presiune de ulei scazuta | 58. dezaburire parbriz | 59. portbagaj deschis | 60. ESP-ul este oprit |
61. senzor de ploaie | 62. probleme la motor sau la noxe | 63. dezaburire luneta | 64. modul automat de stergere a parbrizului pornit |
Contact
- Adresa:Str. Drumul Viilor nr. 6, GALATI, CP 800259
- Telefon:0236 473 017
- Fax:0236 462 954
- Email:office@iatsagalati.ro
- Website:www.iatsagalati.ro
Noutati
-
Convocare Adunare Generala Ordinara a Actionarilor in data de 26.04.202324 aprilie 2023/0 Comments